عراق الحبيبة


بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا وسهلا بكم في منتديات عراق الحبيبة . اسفرت وانورت المنتدى . ان كانت هذه زيارتك الاولى فتفضل بالتسجيل . مع تحياتي : الادارة






عراق الحبيبة

منتديات مستقلة تحتوي على اكثرمن 60 عضو موقع ترفيهي سياسي الاجتماعي فني رياضي علمي
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم انورت واسفرت وامطرت المنتدى الجميع ينتظر ابداعك وتمييز فدهشنا بحبر قلمك نتظر مواضيع مشوقة ومساهمات جميلة ....

شاطر | 
 

 اغرررررب قصة في حياتك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
baby girl
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 10
نقاط : 78553
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 10/05/2010

مُساهمةموضوع: اغرررررب قصة في حياتك   الإثنين مايو 10, 2010 1:33 am

السلام عليكم ورحمة الله


لو اتريدون تفهمون القصة لتخلون كلمة الا قريتوهه



القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (سعاد) مره راحت السوق مع امها

وقابلت واحد و اخذت الرقم واتصلت عليه وتعرفت عليه
وهو اسمه (خالد)
المهم تعرفو على بعض وزادت العلاقه وقويت بينهم ...
المهم كلن منهم

حابب يقابل الثاني وفجأة جت فكره لخالد...

قال لها نتقابل عند المدرسه ..

قالت سعاد: كيف وضح؟؟؟

قال أسمعي انتي أبوك ينزلك الصباح ويروح العمل صح؟

قالت :صح

قال أنا أمرعليك وتركبين معي

قالت بس المديره بتتكلم على البيت

قال : أفصلي التليفون وارتاحي

قالت:بس خايفه

قال جربي ونشوف

المهم راح ابو سعاد ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني جالها خالد وركبت معه

وراحوا الكوفي شوب الفخم وجلسو وتكلمو فى كل شى لحدالساعه 12.30

مشى خالد ونزلت سعاد ورجعت البيت وهي خايف
بس مفيش حد عرف .. وكلمت خالد على طول

وقالت له ان اهلها ما عرفوا

وطمنته واتكلمو شويه وقال خالد ايه رايك اقابلك بكره

قالت :لالالا مش كل مره تسلم الجره

قال :المره دى جايب لك هديه

قالت :طيب احاول وأشوف الوضع

ومر خالد في الوقت نفسه وركبت سعاد

المهم مش هطول عليكم

فضلو على الحال أسبوع كامل

وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه سعاد تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد ..

و جات المصيبه التليفون بيرن ..قامت أم سعاد ترد عليه

أم سعاد:الو وو

المديره ::الو صباح الخير

أم سعاد :صباح النور

المديره::أنا المديرة في المدرسه اللي تدرس فيها بنتك

ام سعاد:: خير انشاء الله

المديره : خير ان شاء الله بس سعاد لها أسبوع ما راحتش المدرسه هي مريضة؟


أم سعاد ::كيف ...((وصرفت الموضوع)) ايوه و الله يسلمك البنت مرضت شوي بس

المديره :: طيب الف حمد الله على سلامتها مع السلامه ::

أم سعاد دارت بها الدنيا ومش عارفه تعمل ايه هل تعلم أبو سعاد

ولا تمسك البنت وتسألها ؟؟..؟؟

المهم قالت لأبو سعادعن كل شيء
وقال أسمعي لا تقولين لها أي شيء أنا بشوف بتروح فين

ويوم الاحد وصل أبو سعاد بنته ومشى شوي وأنتظر

بعد شويه جات سيارة مرسيدس ركبت سعاد فيها

ومشى وراها ابو سعاد لما نزلت سعاد وخالدوطلعوا شقة رقم 14

وابو سعاد نزل وطلع وراهم وصل الغرفة الي دخلوها

دق الباب وفتحت سعاد وأنصدمت .......

ساعت مشافت أبوها هربت للمطبخ وابوها وراها فأخذت السكينه

غلطت وطعنته في صدره وفى قلبة 5 طعنات وراح الأب مغمى عليه

جه خالد وشاف الموقف وقال لسعاد بسرعه شيلي معايا للحمام

وحطوه في ((البانيو)) وملوه ماء وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعوا

ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي حصل حقيقه ولا خيال

المهم طلعت من المدرسه ورجعت

مع الباص ودقت باب البيت شافت المفاجأه الغريبه



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

.

أبوها فتح لها

....

وصاااااااااااحت وقالت : بابا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ازاى انت عايش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

رد وقال ::مع تايـد الغسيل مافيش مستحيل ....

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه







يارب تعجبكم
وتفطسوا من الضحك
ههههههههههههههههههه

منتظرة ردودكم


Laughing Very Happy rabbit
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اغرررررب قصة في حياتك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عراق الحبيبة :: استراحة الاعضاء-
انتقل الى: